donderdag 16 mei 2013

First post!

Mijn eerste post om mijn blog, de blog waarop ik hopelijk door kan bloggen totdat ik niet meer kan bloggen. Ik ben Iris Imming, 15 jaar oud en woon in een dorpje in Drenthe. Ik zit op dit moment in havo 3 en ik hoop na de zomervakantie in havo 4 te zitten. De zomervakantie komt er alweer bijna aan en dat betekent heel veel tijd en ook veel bloggen dus! Tot aan de zomervakantie heb ik nog twee hele weken school, van de rest van de weken vallen er allemaal dagen weg, geen probleem als je het aan mij vraagt. In mijn vrije tijd blog ik natuurlijk maar naast het bloggen vind ik het ook leuk om te volleyballen, muziek te luisteren, keyboard te spelen en om leuke dingen te doen met vriendinnen. 



 Ongeveer een jaar geleden begon ik mijn eerste blog, ik had niet veel tijd en poste heel onregelmatig. Na ongeveer een maandje ben ik gestopt maar naar een paar maand heb ik het toch weer opgepakt. Op die blog heb ik het heel lang volgehouden maar ik poste heel onregelmatig en wisselde steeds van Engels naar Nederlands. Ik dacht dat als ik in het Engels ging bloggen dat mijn Engels er heel goed van werd, daar ben ik nu ook nog wel van overtuigd maar ik heb ook gemerkt dat ik als ik in het Engels schrijf dat ik veel minder plezier heb in het bloggen. Ik heb een tijdje na gedacht en heb besloten overnieuw te beginnen. Gewoon een blog in het Nederlands over mijn leven, fashion en af en toe een beetje beauty! Ik hoop dat jullie mijn blog leuk vinden! 

Liefs, Iris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten