zondag 26 mei 2013

Maak kennis met: LA SISTERS

LA Sisters, een merk dat steeds populairder wordt in Nederland. In 2011 hebben de twee zusjes Amber en Loïs het merk opgericht. Het is een merk dat hele stoere tops en truien verkoopt. Ook hebben ze een heel gaaf leren jasje in hun collectie! De meeste artikelen zijn gewoon normaal betaalbaar, wat wel heel fijn is. Vandaag laat ik jullie de leukste artikelen zien!


Ik heb mijn best gedaan om de leukste artikelen uit te zoeken. Hierboven zie je het resultaat, ik ben echt verliefd geworden op het merk. Ik wil heel graag iets bestellen maar ik kan er alleen nog niet helemaal uitkomen wat ik ga bestellen, haha.

Wat vinden jullie van het merk? 

Liefs, Iris 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke shirtjes! Kende het nog niet echt, had het wel langs zien komen op Girlscene, volgens mij. misschien ga ik ook eens wat bestellen! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam ook een vest in americaanse letters met La sister tegen.
    Echt een leuke shop !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw leuke items:D
    Kende het merk nog niet maar ziet er goed uit.x
    www.mystylevillage.nl

    BeantwoordenVerwijderen