zaterdag 25 mei 2013

Love the look #1

Ik vind het altijd heerlijk om outfits samen te stellen. Je hoeft niet op de prijs te letten, je kan gewoon je 'droom outfit' samenstellen. Ik maak wel vaker van deze collages, en dacht dat het misschien wel leuk zal zijn als ik deze met jullie ga delen.
Top  - Short - iPhone Case - Shoes - Necklace

De collage hierboven heb ik gisteren gemaakt. Ik was het herfstachtige weer wel zat en heb daarom gekozen voor een zomerse outfit! Ik vind deze outfit echt heel leuk! Ik ben verliefd op de short, en het telefoon hoesje vind ik ook echt heel vet. Met de sandalen erbij wordt het echt een hele zomerse outfit. Van mij mag de zomer wel komen! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien. Ik denk dat ik de volgende keer meer samengestelde outfits laat zien in één post. Ik vind dit namelijk wel een hele korte post.

Wat vinden jullie van deze outfit? 

Liefs, Iris

1 opmerking: