woensdag 22 mei 2013

Outfit #1

Deze week is echt een enorm drukke week voor mij. Veel toetsen op school, volleybal trainingen en vanavond ga ik survivallen met met mijn team. 1 juni gaat mijn team mee doen aan een wedstrijd 5 kilometer survivallen! Ik doe dan wel niet mee omdat ik dan een weekendje weg ben maar ik ga natuurlijk wel mee trainen! Volgende week ga ik op uitwisseling dus de toetsen die dan gepland zijn moet ik deze week al maken, maar ook die week na de uitwisseling. Ik hoop dat ik wel gewoon door kan bloggen de komende weken, misschien wordt het iets minder maar ik ga mijn best doen om per week minimaal drie keer te posten.

Vandaag heb ik voor jullie een outfit van mij. Door mijn outfits te laten zien hoop ik dat jullie een beetje kunnen zien wat mijn stijl is. Ik zal de komende tijd vaker outfit's posten. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!



 
  


Broek - Only / Top - H&M / Spijkerjasje - Vero Moda

Liefs, Iris

7 opmerkingen:

  1. Love the color of your pants! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Je broek is hele een mooie kleur :)
    Alleen jammer dat je schoenen niet op de foto staan, vind het zelf altijd leuk om ook de schoenen bij een outfit te zien: die kunnen een outfit helemaal afmaken (en héél soms verpesten haha)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, klopt, ik was outfit foto's aan het maken en het begon op eens te regenen, en toen ik binnen de foto's bekeek zag ik dat ik geen foto's van mijn schoenen had, de volgende keer zal ik eraan denken! Dankje! (:

      Verwijderen
  3. Wat een leuk topje van de H&M !
    Leuke blog heb je ook !
    xManon

    Wil je ook eens een kijkje nemen op mijn blog ? Alvast bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit!
    Dat peplumbloesje wil ik ook! :)

    Liefs, Julie
    fashjulista.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen