dinsdag 28 mei 2013

Persoonlijke update #1

Vandaag even een kleine update, ik zal deze week waarschijnlijk niet reageren op de mail en waarschijnlijk ook niet op andere social media. Ik ga namelijk drie dagen op uitwisseling! Ja ja, Iris op uitwisseling. Ver weg van huis ben ik niet, de uitwisseling is namelijk met een school uit Duitsland (Emden) wat hier een halfuurtje met de auto vandaan is.  Ongeveer een maand geleden kreeg ik te horen wie mijn uitwisseling was, we hebben al een paar gesprekken gehad via Facebook en ze lijkt me echt een heel aardig meisje.


Morgen ochtend komen alle Duitsers bij ons op school. Er is eerst een ochtend programma waarvan ik eigenlijk vrij weinig weet. 's Middags gaan we naar de dierentuin in Emmen. Zelf heb ik niet zo heel veel met dieren maar om daar met een paar uit de klas heen te gaan met hun uitwisselingen lijkt me wel heel erg leuk! Het avond programma mochten we zelf invullen. Samen met andere mensen uit mijn klas (die ook meedoen aan de uitwisseling) hebben we besloten om 's avonds te gaan bowlen. 's Avonds slaapt mijn uitwisseling bij mij thuis. De volgende dag gaan we naar Groningen toe, wat we daar gaan doen is voor mij een verassing. Later op de dag gaan we naar Emden toe en kan ik met mijn uitwisseling mee naar huis. Wat ik bij haar ga doen weet ik niet precies, maar het gaat vast wel leuk worden. Vrijdag is alweer de laatste dag van de uitwisseling, ook dan weet ik niet precies wat we gaan doen. Ik heb heel veel zin in de uitwisseling, maar ook vind ik het wel een beetje spannend.

Als ik vrijdag aan het einde van de middag weer op school aankom ga ik alweer gelijk door naar Aalden, ik ga namelijk een weekendje weg met opa en oma! Hartstikke fijn, want we zitten in een huisje met een sauna, en er zit ook nog een zwembad bij het park! Eerst zou ik zaterdag gaan survivallen maar daar kwam toch dit weekendje voor in de plaats. Dit is toch wel heel erg fijn om naar uit te kijken. Ik zal hierdoor waarschijnlijk niet op de mail reageren. Ik probeer berichten in te plannen zodat jullie gewoon nieuwe berichten kunnen lezen.

Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten